reklama

Šofér a hot-dog

Čo sa má urobiť, keď idete nastúpiť do mestskej hromadnej dopravy a v ruke máte ešte kúsok párku v rožku? Lebo ja naozaj neviem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Včera večer som si totiž na neskorú večeru kúpila hot-dog a išla sa aj s kamarátkou pozrieť, či nám náhodou nepôjde autobus k nitrianskej Klokočine. Išiel, hneď v tom momente, ako sme sa pozreli na rozpis. V ruke som mala už iba jednu tretinu svojho večerného pokrmu, v autobuse sedelo asi päť ľudí, tak som si ho vzala so sebou. Priznám sa, ani mi nenapadlo, že by som ho mala hodiť do koša.

A tak si sedím v autobuse a dojedám svoju večeru. Trvalo by mi to vážne asi pätnásť sekúnd, a bolo by po všetkom, ale zrazu sa autobus zastavil. Úplne. Stojíme s celým autobusom uprostred cesty, šofér sa otáča a kričí mi, že v autobuse sa nemá jesť. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopila, že hovorí so mnou a že naráža na ten kúsok rožka v mojej ruke. Mala som už iba jeden „hryz“, ale zmierlivo som ho zabalila do papiera a povedala, že v poriadku, už to odkladám. Samozrejme, všetci piati cestujúci na mňa zvedavo pozerali a pozerať neprestal ani šofér. Rožok bol už dávno odložený, no šofér na mňa ešte pol minúty pozeral a hovoril mi, že som mala ísť do reštaurácie a ďalšie reči. Autobus zatiaľ stál uprostred cesty. Úprimne, cítila som sa dosť trápne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povedzme, že bolo správne upozorniť ma na to, že v autobuse nemám prečo jesť. Ale bolo vážne nutné odstaviť autobus a pomerne dlho mi vykladať, že navečerať som sa mala v reštaurácii? Podľa mňa nie. A tak sa ospravedlňujem šoférovi za to, že som ho tak strašne vytočila. Možno bol hladný a na tých päť centimetrov pečiva mal chuť.

Slavomíra Gašperová

Slavomíra Gašperová

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jedným slovom úsmev :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu